پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر:
 
بخشی از مطالبات تا نیم‌فصل پرداخت می‌شود

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر

 

dsport.ir:  مدیرعامل شاهین بوشهر گفت: با وجود اینکه پرداختی بهتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری داشتیم اما بخشی از مطالبات تا نیم‌فصل پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فاارس از بوشهر، علی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال همه تیم‌ها در لیگ برتر دچار مشکلات مالی شده‌اند و این امر با توجه به تغییرات قانونی که ایجاد شده بود از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود.
وی اضافه کرد: شاهین تاکنون نسبت به اکثر تیم‌ها پرداختی بهتری به بازیکنان داشته گرچه با توجه به معوقات سال‌های گذاشته انتظار به حق مجموعه تیم این است که با توجه به حضور اسپانسر در سال جاری مطالبات سال‌های گذشته نیز زودتر پرداخت شود که خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات تا نیم‌فصل پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شاهین بوشهر گفت: البته همین جا از صبوری همه بازیکنان و مربیان و عوامل مجموعه شاهین که با وجود مشکلات، همه تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب انجام می‌دهند، تشکر فراوان دارم.
دادگر گفت: با توجه به قرعه مناسب شاهین در جام حذفی و برنامه‌ریزی که با کادر فنی به ‌ویژه آقای کریمی داشته‌ایم، امیدوارم در بازی آینده مقابل داماش پیروز میدان باشیم و با پاداش ویژه‌ای که برای موفقیت در جام حذفی در نظر گرفته‌ایم، امیدواریم انگیزه‌ای مضاعف برای درخشش شاهین ایجاد کنیم و پاسخ مناسبی به خواسته‌های هواداران خونگرم بوشهری داشته باشیم.
وی درباره بازی جمعه شاهین مقابل سایپا گفت: سایپا از باشگاه‌های با سابقه و با تشکیلات منسجم است که با حضور آقای صالح به عنوان سرمربی سبک نوینی از فوتبال را ارائه می‌کند.
دادگر گفت: سرمربی ارزنده شاهین آقای کریمی به‌ همراه کادر فنی از تیم سایپا آنالیز داشته‌اند و تیم با پیگیری تمرینات در کرج خود را برای کسب پیروزی در مسابقه با سایپا آماده می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: